Vedení společnosti

Ing. Vojtěch Pečenka, výkonný ředitel
Vojtěch Pečenka po ukončení studia Vysoké školy ekonomické v Praze nastoupil do Komerční banky, a.s., kde působil na pozicích náměstka ředitele pobočky a ředitele pobočky. Od roku 1997 se podílel na založení eBanky/Expandia banky, která dnes působí pod obchodní firmou Raiffeisenbank, a.s., kde pracoval jako člen představenstva zodpovědný za řízení obchodní divize. V letech 2003 až 2006 zastával funkci obchodního ředitele v pražské advokátní kanceláři. V současné době působí jako předseda představenstva společnosti Credit One, a.s.
Mgr. Alexandr Metzker, vedoucí právník
Alexandr Metzker po absolvování Právnické fakulty UK v Praze pracoval ve významné advokátní kanceláři, kde se specializoval na proces soudního vymáhání pohledávek. Po složení advokátních zkoušek pracuje od roku 2006 ve společnosti Credit One, a.s., ve funkci vedoucího právníka. Dále působí v advokátní kanceláři Mgr. Lenky Heřmánkové jako ředitel úseku správy a vymáhání pohledávek.
Mgr. Radek Žákovský, obchodní ředitel
Radek Žákovský vystudoval Pedagogickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Pracoval na manažerských pozicích a v managementu společností, např. Mediatel spol. s r.o., Axis4, a.s., News Outdoor Czech Republic s.r.o. Ve společnosti Credit One, a.s. je zodpovědný za obchodní aktivity.
Eva Vladyková, vedoucí týmu administrativy
Eva Vladyková po ukončení studia na Střední ekonomické škole v Českém Brodě pracovala jako účetní. V roce 2009 začala pracovat v oboru správy a vymáhání pohledávek, a to nejprve u soudního exekutora JUDr. Igora Ivanka, na Exekutorském úřadě pro Prahu 10 na pozici senior garant. Ve společnosti Credit One, a.s. pracuje od roku 2011. Čtyři roky zastávala pozici vedoucí back office, od června 2017 zastává pozici vedoucí týmu administrativy.
Ing. Barbora Šímová, vedoucí týmu call centra
Barbora Šímová vystudovala ekonomii na Slezské univerzitě v Opavě. První pracovní zkušenosti získala v advokátní kanceláři JUDr. Bohumíra Janečka. Zde se také poprvé setkala s řešením pohledávek. Ve své další pozici, v energetické společnosti Innogy, se již věnovala telefonickému vymáhání pohledávek a také celému procesu vymáhání od mimosoudního řešení až po exekuční. Zároveň získávala zkušenosti jako personalistka ve firmě Scheema Digital s.r.o.V říjnu 2019 nastoupila jako vedoucí call centra do společnosti Credit One, a.s. , kde uplatňuje svou osobnost a zkušenosti při vedení týmu v oblasti správy a vymáhání pohledávek.
