Tento web používá k poskytování služeb a personalizaci soubory cookies. Používaním tohto webu s tím souhlasíte.

Komplexní služby ve správě a vymáhání pohledávek. Pohledávky jsou náš svět. Credit One, a.s.

Specialista kontaktního centra

Hledáme novou posilu do našeho kontaktního centra. Preferujeme dlouhodobou spolupráci jak na hlavní pracovní poměr tak i  brigádu. Současná vedoucí kontaktního týmu pracuje ve firmě už sedmým rokem. Sama začínala jako brigádnice a postupně se vypracovala až na současnou pozici a takových příběhů v naší firmě je víc. Chcete být další?

Co je náplní práce?
primárně komunikace s dlužníky, domluvy úhrad, výpočty a řešení jejich situací s ohledem na mantinely pravidel klientů
komunikace se soudy, právními zástupci a úřady
jednání s různými typy lidí a firem
přímá spolupráce s naším právním oddělením a oddělením administrativy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

maturitní vzdělání
dobré komunikační dovednosti
přátelská duše se schopností práce v týmu, ale i samostatně
zájem o finance, spotřebitelský strh, bankovní sektor a fin. gramotnost
chuť pracovat a myslet
asertivní přístup a logické myšlení, výborná orientace na PC a smysl pro detail
zkušenosti z call centra, popř. s vymáháním výhodou
dobrá znalost práce s MS Office, primárně EXCEL
výborná znalost českého nebo slovenského jazyka

Co vám můžeme nabídnout?
průměrný plat 28 000 Kč a navíc bonusy
profesní růst a školení
pevná pracovní doba (hledáme lidi s řádem v srdci)
free káva a pití
hezké kanceláře na Praze 7, ten výhled si zamilujete
dlouhodobá spolupráce a rodinné zázemí firmy
přátelský kolektiv v menším týmu
nástup dle dohody
zajímavé týmové popracovní aktivity a teambuildingy
stravenky, 20 dní dovolené, 1 SD a srdcařům se počty zvyšují

V případě Vašeho zájmu kontaktujte přímo vedoucí call centra Martu Vichrovou, mvichrova@aklh.cz, tel. +420 296 789 101.